- Головна сторінка /
- Форум /
- ПОБАЖАННЯ /
- ЗАПРОПОНУВАТИ
Пропонуйте тут свої ідеї по серверу, нові карти, плагіни і тд...
При вбивстві з ножа перезаражається вся зброя (а можна й патронів насипати ще).
Класно буде якщо ти залишаєшся один проти кількох противників, у тебе кінчаються патрони. Ти одного чудом зарізав, і потім зразу на пушку міняєш і добиваєш остальних.. хз на баланс не сильно вплине, але фіча наче прикольна. В відео приклад катки де це можливо помогло б зіграти краще))
Візьму до уваги.
- Було б добре, якби можна було запам'ятати вибір зброї, щоб кожного раунду не "купувати" її.
- Прикольно було б, якби після вбивства наркомана, з нього випадав шприц, якщо він ним ще не скористався.
- Я вже писав про міни колись, але вони капець як харять.. зробіть так, щоб вони лежали не до смерті власника, а якийсь час.. хоча б х2-х3 від часу дії молотова.
Пока що реалізувати ці пункти не маю можливості.
Добав карту de_valpo2. Або банально поверни маленькі по типу пулдея чи 2000$. Бо протягом дня мало народу грає і треба щось маленьке, а санька і агрена надоїдає.
Навіщо то все добавляти якщо карти при малому онлайні стають 2х2
2х2 це дроч, краще маленька но повноцінна карта
Бля завтра добавлю щоб можна бути кидати гіф ригаючі і буде пушка.
- Може зробити балансування сил, якщо одна команда програла ~5 раундів підряд (беремо найслабшого ПО СКІЛУ гравця і міняємо на сильнішого, для створення балансу сил). Бо багато програшів підряд *можуть* дизморалити гравців і вони просто виходять з гри.
Наприклад, вчора грали 10 на 10, а після розгрому команди різко стало 10 на 5. І подібні ситуації неодноразово вже були. - Схоже, що балансування кількості гравців зламане, бо неодноразово була ситуація, коли за КТ 5 гравців, а за Т 3 гравці. На початку наступного раунду ситуація міняється, за КТ стає 3, а за Т 5. І така карусель може бути кілька раундів підряд.
- Може властивість талісману зробити не на реген ХП, а на слабкий вампіризм?
Це буде спонукати не чекати N часу для регену, а грати більш динамічно, що зменшить час очікування наступного раунду мертвих гравців.
Але якось обмежити вампіризм, щоб попадання в голову не оверхілило занадто (наскільки пам'ятаю з часів War3 моду, то там така проблема була), можна якось обмежити, щоб не більше N ХП за один вистріл лічило.